tisdag 5 maj 2009

Twitter Social media blues

Hittade en cool låt.
På sidan "Helping your business succeed online and off" som finns här.
Som tillhörandes den hatade minioriteten humanister. Som tydligen måste stå ut med vad skit som än kastas på en. S å passar en blues låt ganska bra nu.

Social Media Blues




Bloggat av migVarför en Norm inte är skäligt
Varför en Norm inte är skäligt
Varför detta förakt?


Kostnadsfri och opartisk rådgivning
från 27 kommuner i Stockholmsregionen
www.energiradgivningen.se
---------------------------------------------------------


Cool intiativ:

LordFredruk
Stoppa bloggdöden. Nominera din favoritrookie. Här är min: Blogg
from DestroyTwitter


Då ingenting vill länkas numer.
Så är jag glad för varje inlänk jag kan få till mina bloggar.
Hellre upplyst än nedsläckt
Out Off Line
Barnens framtid
Tack på förhand!



Bloggar jag följer:
Ett hjärta rött, Alliansuppropet, Oscar.s, Arvid.F, Den Osynliga Patienten, Svensson, Allians fritt.S Mer intressant Loke Jens.O Badlands Hyena Mina Moderatakarameller Fridholm.net Mina Moderatakarameller

Inga kommentarer: