måndag 23 mars 2009

Jag hoppas att jag aldrig blir som er


Lösryckt ur sitt ursprung.

nummer Baylan fegar! LO hövdingarna ska grillas mer ang delikatessjävandet Det finns säkert mer lik i lasten. LO-borgen behöver få in nytt folk.
nummer Det handlar inte om fartblindhet. i klartext handlar det om kollektiv hybris.
m00ns @nummer Storma LO borgen =) ja e på
m00ns @nummer Men att facket helt plötsligt skulle börja hjälpa sina medlemar kanske är för nydanande?
m00ns Både höger o vänster är nötter som tror att ett fel går att korrigera med ett annat fel de blir bara 2 fel.
nummer @storma, nej.Inget akivt våld. Men journalste gräva gräva. Ska vi tala om rent mjöl i påsen. Då ska betrodda uppvisa god etik o god moral.
m00ns Ta bara bonusarna vilkens bonus är viktigare än bonus i sig
m00ns @nummer Både höger o vänster är nötter som tror att ett fel går att korrigera med ett annat fel de blir bara 2 fel.
m00ns precis insett att ja kunde ha handtrallat istället för att lägga ner tid på att få nån hjälp
m00ns Det är det allt går ut på "Satsa på sig själv"
nummer @hårsvall. I min värld/sammanhan är det hypris. Och det vore klädsamt och en bra investering o kliva ner o låta ngn annan speja!
m00ns @nummer Måste de va hybris när garantipensionärs mammor får sitta i mörkret me utan att nån bryr sig
m00ns Så vad ska man säga? Att jag hoppas att jag aldrig blir som er?

Story of the Year - Until the day i die acoustic


Läs det här inlägget om ni vill ha reda på vad det handlar om.
Fattigbloggandet och censur

Blogtester
Lite med tanke på problemen du beskriver så startade jag Realnewamill
En annan tjänst man kan använda sig av är friendfeed.
Kan tom sitta i google reader och göra kommentarer, vilka sen automatiskt hamnar i min friendfeed. Om folk slutar tänka så jävla mycket på sig själva och sin lilla skitblogg, så kan man skapa väldigt kraftfulla och intressanta sammarbetsplatser.

Aktuellt från media
Mammor, utsatta, fattiga, utelämnade, pension, pensionärer
Barn till missbrukare missas av socialtjänsten
Ensamstående mammor fortfarande trångbodda
Pappa kan inte ha mig. Mamma orkar inte med mig. Får jag flytta
Färre pappor vårdar sjuka barn
Var tredje ensam mamma är fattig
AMF:s omoral lyser i neonljus
Pensionärerna protesterar mot orättvisa skatter
Pensionärerna ryter till om orättvis skatt
Det senaste året har inneburit en förbättring
Att överleva en barndom
Misär - är det bra lördags- underhållning?
Var tredje ensam mamma är fattig
”Regeringen sviker de ensamma föräldrarna”
Han fick 32 miljoner av LO-chefen
Hans pension: 62 miljoner kronor
AMF kräver besked av Christer Elmehagen
”Ingen är värd så mycket pengar”
AMF:s omoral lyser i neonljus


Från inlägget:
Ockrare Ensamhet och Raggare!
Skulle skrivit ihop något för länge sen men tystnaden var så total och även om jag vill så krävs det att kroppen hänger på. Så det var bortförklaringarna det. I vilket fall som helst så har jag sökt lite idag och hittade massor jag inte sett förut. Bland annat Faktum och Dia Psalmas nya låt. Om jag nu får lyssna på sånt längre nu när jag skulle vara nazist?

För tydligande!!
Jag är inte nassist har aldrig varit och kommer aldrig bli! Däremot har samma personer som gjort allt för att bloggen inte ska synas på google.Även lämnat nedlåtande kommentarer samtifigt som de varit inloggad på twingly-admin proxyn. Förutom alla andra nedlåtande kommentarer som finns här. Samma sjukligt störda människa har alltså FÖRSÖKT få mig att framstå som nazist.Något jag absolut inte är eller har varit eller kommer bli.





Hellre upplyst än nedsläckt
Bloggar jag följer:
Ett hjärta rött, Alliansuppropet, Oscar.s, Arvid.F, Den Osynliga Patienten, Jan Rume´s Blogg, Svensson, BloggenBent Allians fritt.S Mer intressant Jens.O Badlands Hyena
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

.
Skrivet av en klok flicka.

"De flesta av oss människor gillar att leva i ett hyfsat fredstillstånd med våra samveten."