fredag 9 januari 2009

Spännande Konsult Uppdrag Sökes


I bland alla konsulter så vill jag presentera mina smått

revolutionerande tjänster.Att det redan dräller om konsulter med problem lösning och effektisering som specialitet gör mina tjänster så mycket mer
värdefulla.

Som första konsult
I den här nya branschen kommer jag vara den som går i bräschen och kommer kunna skapa många nya arbetstillfällen.Så för det företaget som redan går bra och har mycket pengar dem inte vet vad dom ska göra med så erbjuder jag nu mina unika tjänster.För det kan väl inte vara någon som inte vill vara med och skapa nya arbetstillfällen i dessa tider.


Så här har ni mig:
m00ns

Problem Skapare
Och Konsult

Beredd att dyka upp där det går bra
och skapa nya arbetstillfällen.


Inget uppdrag anses för stort eller för litet alla uppdrag tas under nogrant övervägande och analyseras nogrant. Som ni förstår så finns här en som verkligen vill få igång ekonomin och var inte rädda för att få en analys av erat företag då även om erat företag bara går så där halvbra så gör jag en seriös bedömning innan jag går in och skapar problem och nya arbets tillfällen.



Mimikry - Världens bästa idé


""Jag tänkte till idag
Och kom på en sak, en liten grej,
som gör att allt blir bra
Det va någonting ja sa
Som gjorde att jag räknade ut,
vad varje enskild människa vill ha
Så som blixten slog det ner
och det kommer bara mer
Och när ni har gjort det blir
vi bara fler och fler och fler
Ni kan inte tacka nej men jag
vet att ni undrar.........

Shalalalala
Det är så det måste va
Shalalalala
Ja det kom jag på idag
Allting kommer bli så bra
Det blir Shalalalala""


Om jobben i tidningarna
230 utvecklare utan jobb efter UIQ-smällen EU-satsning på 140 miljoner kronor ska ge nya jobb i Mälardalen Dyster stämning när beskedet kom Allt fler om allt färre jobb Skrota alla larviga söka jobb-kurser Jobben och lönerna 2009 If Metall: Kom överens - rädda jobben! Dyrt att arbeta för person med skulder Visst behöver vi uppmuntran 800 namn i protest mot nedläggningen De elaka minns man hela livet




Mer om mimikry finns här
Mimikry.nu
Intressanta länkar
Fattig.se
Ditt socialombud på nätet

Bloggar jag följer:
Ett hjärta rött Alliansuppropet Oscar.s Den Osynliga Patienten Jan Rume´s Blogg Mer intressant

Mer från mig:
Länk lista Vad ska det bli av barnen av vår tid Hell-O-Win Hur illa får Det Bli? Kvällsöppet om att tvångsomhänderta barn Wow Jag har rätt! =o)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Flyttat inlägg..

1 kommentar:

m00ns Hellre upplyst än nedsläckt sa...

Kan tydligen skapa extra arbete till mig själv iaf. .... Datorn somna och tappade inlägget efter... trött jag blir...