fredag 12 december 2008

Jag Ska Bli Hallick!

Rookie-Hallick

_---= Varning inlägget blev blockat på svd.se =---_
Vilken tur du har som har humor och hittat hit och får läsa det iaf.


Som nybörjare i branchen gäller det att hålla kostnaderna nere.

Så nu skulle vilja be om hjälp med att få tag i en frukthandlar minibuss
som inte används på helgerna och som jag kan pimpa.

En mini-buss måste vara perfekt får man lokal i ett.
En kristall krona i taket och en mjuk madrass på golvet röda gardiner
sen rockar det.

Som roockie hallick får man börja lite försiktigt och hålla nere utgifterna.
Men det har jag löst en fiffig lösning som inte kommer blåsa upp kostnaderna.
Det här är så bra nästan lika bra som världens bästa idé.
Bara ingen stjäl den nu.

Gummibrud I String
(Varning kan innehålla stötande matrial)




Jag kan redan se mig själv glida omkring i en schysst pimpad frukthandlar buss med lampor som lyser under den och allt. Jag i en snyggt pressad rosa kavaj och slok hatt.Nu till det bästa. Som rookie hallick kan man inte börja full skaligt direkt utan jag tänkte ta det lilla lugna och nöja mig med tre stycken uppblåsbara-Barbara och sen för att göra en och annan politiker lycklig även ett uppblåsbart får.

Då omkostnaderna för att hålla igång verksamheten kommer sträcka sig till en lagningslapp eller två så kan jag omöjligt förlora något på det här. Idéen är så bra så jag funderar redan på hur stor platt tv och sourround anläggning jag ska köpa till mig själv i jul-klapp.
... Bara ingen tar min idé nu eller gör om reglerna.

När stålarna sen ramlar in så blir det sån french-frajsing redan pratat med lokala pizza budet.Så snart går det att beställa två caprisiosa en öl och en uppblåsbar-Barbara. På Östermalm och danderyd så tänker vi anpassa oss. Där blir det en Sushi mineral vatten och ett uppblåsbart får.

Så nu är det bara och börja pumpa....sen pimpa...
För det gäller att passa på och "sko sig på krisen."
Nu när Sex-preparaten visat sig livsfarliga så kan jag inte komma mer lägligt och säkert är det med.
Jag har framtiden för mig så länge ingen kommer på att bygga egna flickvänner....
Men en sak är säker jag kommer vara den som går i bräschen för en helt ny näring!

Kan man göra det i en buss så är inte min mini-buss idé alls dålig
Läsarna berättar: ”Vi hade sex på nattbussen”/AB.se


MVH
m00ns

Min andra blogg.
Hellre upplyst än nedsläckt

Bloggar jag följer:
Ett hjärta rött, Alliansuppropet, Oscar.s, Arvid.F, Den Osynliga Patienten, Jan Rume´s Blogg, Svensson, BloggenBent Allians fritt.S
Mer intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,
Nästa vecka händer det.

1 kommentar:

m00n,m00ns,MooN,m0oN,är,vi sa...

Fick inläggen bortagna av twingly igen....
e fean daxs o skita i det här...