tisdag 23 december 2008

En jul visa som snart sjungs av alliansen!


Jag vill passa på att få önska våra kära
folkvalda en riktigt God Jul.
För att ni ska få upp stämmningen riktigt ordentligt så har jag letat upp en sång för er att sjunga på julaftons morgonen och fram till valet.



Snön faller och vi med den,
långt långt in i sommaren.
Snön faller och vi med den,
det blir mycket bättre sen.

Iväg med bilen genom flingorna,
ingenvart, ingenvart.
Bara bort.

Snön faller och vi med den,
snön faller nog länge än.
Har jag på känn.


Jag vill även passa på att tacka för allt ni inte gjort och hoppas att ni äter er ordentligt mätta. Så ni inte gör så mycket nästa år heller. Ta väl hand om Anders Borg så hans tre krisstadier inte utvecklas till något värre.

Fick ni inte tillräckligt många julklappar så har faktiskt dagen.se några riktigt fina "Upplevelseklappar att förändras med". Då ni är mig så kära så tycker jag att ni ska ta dom det har ni verkligen förtjänat. Se till så Fredrik får sin när han kommer han från Rosengård där han varit den lyssnande ledare han är. För vi vill inte se några andra bockar förutom den i Gävle. Så strunta nu i att leta Syndabockar. Ta istället tag i problemet på ett genom tänkt sätt för omväxlings skull.

Till sist vill jag avsluta med ett par "bibel" citat.
Alliansen
"Må gud vara med er för vi vill inte."
"Må tusen arabiska loppor hemsöka era armhålor."

m00ns
30.000 fast i välgörenhets träsket
Livsfaran ger bestående problem
Rekomenderar att lyssna på snowstorm låten på inlägget nedan
""Vad ska det bli av barnen av vår tid""
Min andra blogg:
Hellre upplyst än nedsläckt


...Snön Faller...

PS. Lär er refrängen nu!

Bloggar jag följer:
Ett hjärta rött, Alliansuppropet, Oscar.s, Arvid.F, Den Osynliga Patienten, Jan Rume´s Blogg, Svensson, BloggenBent Allians fritt.S Mer intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,
47 6f 64 20 4a 75 6c 20 26 20 47 6f 74 74 20 4e 79 74 74 20 c4 72
--HeX--
-= Snöstorm - Jul =-- <-- finns även där

Inga kommentarer: